Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Referent/ka oddělení investic odboru investic a majetku

PLZEŇSKÝ  KRAJ

Krajský úřad

Ředitelka krajského úřadu vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:

referent/ka oddělení investic odboru investic a majetku 

Místo výkonu práce: Plzeň

Druh práce: referent

Nástup: září 2024

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:

dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

Náplň práce: 

  • zajišťování přípravy a průběhu investičních akcí na nemovitém majetku Plzeňského kraje včetně zajištění výběrových řízení podle zákona o veřejných zakázkách
  • komunikace s příspěvkovými organizacemi Plzeňského kraje, se stavebními úřady a všemi dotčenými subjekty v rámci provádění investičních akcí
  • kontrola stavu a nakládání s nemovitým majetkem Plzeňského kraje
  • příprava a zpracování návrhů usnesení pro rozhodování orgánů Plzeňského kraje
  • zpracování a aktualizace plánu investiční výstavby na majetku kraje, spolupráce při plánování oprav a údržby nemovitého majetku kraje
  • příprava výběrových řízení podle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek
  • hodnocení zadávacích podmínek pro účely zadávacích řízení na veřejné zakázky

Požadavky kladené na uchazeče o uvedenou pozici:

  • středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického zaměření 
  • výborná znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění; zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění; zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění a schopnost aplikace předpisů v praxi 
  • zkušenosti s prováděním investic na nemovitém majetku – znalost průběhu stavebních řízení a následného provádění staveb
  • organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi
  • flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost
  • uživatelská znalost programů MS OFFICE
  • ochota dále se vzdělávat
  • řidičský průkaz skupiny „B“

Výhodou uchazečů je:

praxe ve veřejné správě

Náležitosti písemné přihlášky:

  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče, tel. nebo e-mailové spojení
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) uchazeče
  • datum a podpis uchazeče
  • datum možného nástupu uchazeče

Součástí písemné přihlášky bude:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží čestným prohlášením)
  • ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče

Platová třída odpovídající druhu práce: 9 - 11

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději  do  27. 5. 2024 na adresu:

Krajský úřad Plzeňského kraje 

odbor kancelář ředitelky

Škroupova 18, 306 13 Plzeň

logo

Firma: Plzeňský kraj

Kontakt: Ing. Klára SMETÁKOVÁ
Škroupova 1760/18, 306 13 Plzeň

Telefon: 377195010

Místo práce: Plzeň

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr