Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Referent/ka oddělení investic odboru investic a majetku
PLZEŇSKÝ KRAJ
Krajský úřad
Ředitelka krajského úřadu vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:
referent/ka oddělení investic odboru investic a majetku
Místo výkonu práce: Plzeň
Druh práce: referent
Nástup: září 2024
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Náplň práce:
- zajišťování přípravy a průběhu investičních akcí na nemovitém majetku Plzeňského kraje včetně zajištění výběrových řízení podle zákona o veřejných zakázkách
- komunikace s příspěvkovými organizacemi Plzeňského kraje, se stavebními úřady a všemi dotčenými subjekty v rámci provádění investičních akcí
- kontrola stavu a nakládání s nemovitým majetkem Plzeňského kraje
- příprava a zpracování návrhů usnesení pro rozhodování orgánů Plzeňského kraje
- zpracování a aktualizace plánu investiční výstavby na majetku kraje, spolupráce při plánování oprav a údržby nemovitého majetku kraje
- příprava výběrových řízení podle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek
- hodnocení zadávacích podmínek pro účely zadávacích řízení na veřejné zakázky
Požadavky kladené na uchazeče o uvedenou pozici:
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického zaměření
- výborná znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, v platném znění; zákona č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění; zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění a schopnost aplikace předpisů v praxi
- zkušenosti s prováděním investic na nemovitém majetku – znalost průběhu stavebních řízení a následného provádění staveb
- organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi
- flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost
- uživatelská znalost programů MS OFFICE
- ochota dále se vzdělávat
- řidičský průkaz skupiny „B“
Výhodou uchazečů je:
praxe ve veřejné správě
Náležitosti písemné přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu uchazeče, tel. nebo e-mailové spojení
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) uchazeče
- datum a podpis uchazeče
- datum možného nástupu uchazeče
Součástí písemné přihlášky bude:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží čestným prohlášením)
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
Platová třída odpovídající druhu práce: 9 - 11
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 27. 5. 2024 na adresu:
Krajský úřad Plzeňského kraje
odbor kancelář ředitelky
Škroupova 18, 306 13 Plzeň
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Plzeňský kraj
Kontakt:
Ing. Klára SMETÁKOVÁ
Škroupova 1760/18, 306 13 Plzeň
Telefon:
377195010
Místo práce: Plzeň
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr