Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Referent/referentka agendy vozidel – technické průkazy
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici referent/referentka agendy vozidel – technické průkazy v odboru dopravněsprávních činností.
Jaká bude Vaše náplň práce
- vedení evidence registru silničních vozidel
- vystavování dokladů a provádění úředních změn v dokladech, včetně příslušné evidence
- vyměřování a vybírání správních poplatků
- výkon administrativních evidenčních agend včetně odborného zpracování spisů v systému elektronické spisové služby.
- příprava podkladů a zpracování statistických údajů
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- SŠ vzdělání s maturitní zkouškou
- orientace v řešení problematiky dopravněsprávních činností v souvislosti s registrací vozidel
- základní přehled v oblasti konstrukce vozidel se zaměřením na technické údaje zapisované do registru vozidel
- znalost práce na PC (MS Word, MS Excel)
- dobré komunikační dovednosti, zejména velmi dobré vyjadřovací schopnosti
- v mluveném projevu
- pečlivost a samostatnost
- schopnost zvládat zátěžové situace
Výhodou předchozí praxe v oblasti řešení problematiky dopravněsprávních agend.
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 8, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- odchylnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu.
https://1url.cz/CJOcu
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 8. 12. 2025.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Kontakt:
Jitka Steinbachová
Telefon:
236 00 3235
Kód: VR 156/25/DSC/S
Místo práce: Praha
Typ úvazku: