Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Referent / referentka obchodního oddělení
Hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Referent/ka obchodního oddělení.
Nabízíme:
- pracoviště v centru Brna (Špitálka 94/25, 602 00 Brno-střed)
- zkrácený pracovní úvazek 4-6 hodin denně, práce pouze ve všední dny
- začátek pracovní doby pevný, ale volitelný v rozmezí 7:00 - 8:00 hod.
- pracovní poměr na dobu určitou v délce 1 rok, zkušební doba 4 měsíce
- hlavní pracovní poměr dle zákoníku práce
- stravenkový paušál 80 Kč za odpracovaný den
- 5 dnů dovolené navíc oproti zákonnému základu
- příjemný a vstřícný pracovní kolektiv
- individuální přístup při řešení osobních situací
- nástupní mzda dle dohody - v závislosti na znalostech a zkušenostech
Požadujeme:
- ÚSO vzdělání, výhodou strojní nebo elektro zaměření, není podmínkou
- dobrá znalost AJ slovem i písemná, další jazykové znalosti (NJ) vítány
- komunikační schopnosti
- samostatný a zodpovědný přístup k plnění zadaných úkolů
- dobrá znalost PC – programy MS Office (zejména Excel, Word)
- znalost systému řízení jakosti ISO 9001 vítána
- aktivní přístup a ochota učit se nové věci
Náplň práce:
- komunikace se zákazníky
- komunikace s ostatními odděleními firmy za účelem zajištění plynulého chodu obchodních procesů
- administrativní práce, vyřizování korespondence, tvorba zápisů z porad
- práce s informačním systémem firmy (zaškolíme), evidence zakázek a sledování jejich průběhů
- výpomoc s tvorbou kalkulací a nabídek
- administrativní práce v rámci systému řízení jakosti ISO 9001
- zajišťování služebních cest pro pracovníky firmy (např. rezervace ubytování, sjednání cestovního pojištění,...) a základní zpracování podkladů pro ukončení služebních cest (shromažďování dokladů, jejich evidence,...)
Pokud Vás nabídka zaujala, kontaktujte nás prosím nejdříve písemně. Váš životopis zašlte e-mailem na adresu musilova@elektrosochor.cz
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz