Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Senior IT specialista pro centrálu společnosti (m/ž)

Skupina firem pk Solvent je úspěšná česká společnost bez účasti zahraničního kapitálu, která zastřešuje dvě maloobchodní sítě drogerií a lékáren pod značkami TETA a TOP drogerie, velkoobchod SOLVENT a internetový obchod. Historie společnosti se datuje od roku 1992 a od té doby vystoupala až na pozici největšího distributora a prodejce v oblasti drogistického zboží v České republice s obratem přes 8 mld. Kč a více než třemi tisíci pracovníky.

Do našeho IT týmu hledáme zkušeného a nadšeného seniorního IT specialistu se specializací na Active Directory a správu Windows serverů postavenou na VmWare. Máme vlastní moderní infrastrukturu, takže si sáhneš i na „železo“. Tato pozice zahrnuje také správu EMS Fortinet, MDM SOTI, FORTI Analyzeru, Veeam, Sharp Job Accontingu, O365 Tenantu s Entra DC konektorem, docházkového systému a udržování dokumentace, správu služeb a licencí v Microsoft Office 365. Se svými zkušenostmi se budeš podílet na realizaci IT projektů a zajišťovat plynulý chod páteřních IT služeb a infrastruktury.

Náplň tvé práce:

  • Správa, údržba a rozvoj Active Directory- Konfigurace a správa prostředí Windows Server a Office365, zahrnující správu uživatelských účtů, skupin, oprávnění.- Odpovědnost za správný chod a replikací FSMO rolí mezi AD řadiči
  • Správa, údržba a rozvoj Windows serverů v prostředí VmWare. (RDS, RADIUS, MFA, Aplikační servery, AD, DNS, DHCP, Printserver, VPN, File server, WSUS)
  • Konfigurace, monitorování a optimalizace EMS Fortinet- Vyhodnocování reportů z EMS a případná eskalace a řešení bezpečnostních incidentů
  • Aktualizace a údržba dokumentace týkající se IT infrastruktury a provozních postupů.
  • Správa služeb, bezpečnosti a licencí v Microsoft Office 365.
  • Monitoring v Zabbix
  • Podpora interních a externích uživatelů a spolupráce s dalšími odděleními v rámci IT projektů a iniciativ.
  • Zabezpečení neustálé dostupnosti a plynulého chodu IT infrastruktury díky aktivnímu řešení problémů, oprav a prevence výpadků
  • Zastupitelnost v rámci týmu

Očekáváme od Tebe:

  • Minimálně 2-3 roky zkušeností v oblasti IT správy a podpory
  • Pokročilá znalost Active Directory a Windows serverů (certifikace MSCA nebo vyšší výhodou)- Správa a rozvoj Windows Server Rolí jako jsou např. DHPC, NAP, IIS, WSUS, DC CA, automatizace pomocí powershell skriptů- Správa a optimalizace GPO- Správa uživatelských oprávnění na file serveru- Správa terminálové farmy postavené na MS Remote Desktop Terminal Services- Zkušenosti s FS Logics výhodou
  • Dobrá znalost prostředí Microsoft Office 365 a zkušenosti s jeho správou.- Správa Azure AD Entra, Exchange Online,Teams, Sharepoint, Onedrive- Správa globálních politik v prostředí O365- Správa a rozvoj bezpečnostních politik- Zajištění bezproblémového chodu MFA
  • Zkušenosti s virtualizačními technologiemi, ideálně s VmWare.
  • Zkušenosti EMS Fortinet nebo podobných nástrojů pro správu bezpečnosti.
  • Zkušenosti s UTM od Fortinetu, zařízeními Aruba a správou Cisco switchů výhodou
  • Schopnost efektivní komunikace a spolupráce v týmu.
  • Samostatné a systematické analyzování složitějších problémů a hledání efektivních řešení.
  • Zkušenosti s projektovým managementem výhodou
  • Certifikace v oblasti IT bezpečnosti nebo síťových technologií je výhodou.
  • Znalost anglického jazyka aspoň na úrovni čtení technické dokumentace.

Nabízíme Ti:

  • Práce s moderními technologiemi, které neustále rozvíjíme
  • Přátelský tým zkušených IT specialistů
  • 5 dní placeného volna navíc.
  • Příspěvek na stravu až 2 200 Kč/měsíčně a možnost stravování v jídelně společnosti.
  • Slevu na veškerý náš drogistický sortiment.
  • Zvýhodněné ceny na telefonní volání a data.
  • Tankování u Orlen/Benziny za lepší ceny.
  • Poděkování v podobě vánočních a narozeninových poukázek.
  • Maximální podporu tvého nadřízeného i dalších týmů, nejen v době adaptace.
  • Možnost parkování přímo před kancelářemi nebo dojezd 10 min. busem z Černého Mostu (zast. Sychrov).
  • Místo výkonu práce: Poděbradská 1162, Šestajovice

Těšíme se na Tvůj životopis!

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

logo

Firma: Solvent ČR s.r.o.

Kontakt: Mgr. Zuzana HRUŠOVÁ
Poděbradská 1162, 250 92 Šestajovice

Telefon: 770184921

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr