Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Social Media Ads Specialist

Ahoj ,

do našeho marketingového týmu v Digital oddělení hledáme nadšence, který si vezme pod křídla naše placené kampaně na platformách jako Meta nebo TikTok. Od prvního nápadu, přes spuštění až po vyhodnocení. Zároveň budeš spolupracovat s brandem, kreativním i BI týmem, aby všechno krásně zapadlo a naše kampaně měly maximální dopad.

Na čem budeš pracovat?

Tvoje hlavní mise bude řídit a optimalizovat kampaně na Meta, TikToku a dalších platformách tak, aby nejen dobře vypadaly, ale taky přinášely výsledky. 

Tvůj typický den může vypadat nějak takto: 

  • Spustíš a doladíš kampaň, kterou jsi sám/sama navrhl/a a nastavil/a.
  • Mrkneš na výsledky v Ads Manageru, našem atribučním modelu a dalších nástrojích a podle nich navrhneš další kroky.
  • Budeš spolupracovat s dalšími týmy - s brandem sladíš detaily a s BI týmem zase čísla a reporty. Bez nich by to nešlo. 
  • Dostaneš dostatek prostoru pro testování nových formátů, nápadů nebo netradičních přístupů. Rádi zkoušíme a učíme se nové věci.
  • Čeká na tebe i práce s produktovými feedy a nástroji jako Dotidot. 

Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenost: Máš za sebou alespoň 2 roky práce s placenou reklamou na sociálních sítích, ideálně v e-commerce.
  • Skillset: V Ads Manageru jsi jako doma. Zároveň se vyznáš v Business Suite, Google Analytics 4, Commerce Manageru. Ani Google Sheets či UTM pro tebe nejsou cizí slovo. 
  • Analytické myšlení: Rozumíš datům a číslům. Umíš se z nich poučit, navrhnout změny a máš cit pro správné vyhodnocování kampaní.
  • Samostatnost: Kampaně zvládneš navrhnout, nastavit, optimalizovat a vyhodnotit. 
  • Organizovanost: Víš, co děláš, proč to děláš a kdy to má být hotové.
  • Přehled: Máš základní vhled do digitálního marketingu.
  • Jazyk: Domluvíš se anglicky (min. B2), jelikož spolupracujeme i napříč trhy.

Plusové body, pokud máš :

  • Zkušenosti s Looker Studio, Canva, GTM, Dotidot nebo nastavováním CAPI.
  • Certifikace Meta Blueprint či jiných platforem.
  • Předchozí praxi z agentury nebo z prostředí e-commerce.s
  • Zájem o AI nástroje a jejich testování v praxi.  

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Různorodá práce napříč 9 trhy, žádný stereotyp.
  • Podpoříme tě ve zdokonalování tvých schopností - nejen účastí na konferencích a workshopech.
  • Přátelské a lidské prostředí, kde si pomáháme a učíme se navzájem. 
  • Možnost uplatnit vlastní nápady a učit se z obrovského sdíleného know-how, které v Heurece máme.
  • Máme moderní kancelář v srdci Karlína, ale home office si bereme (2 - 3 dny v týdnu v kanceláři).
  • Široká škála benefitů - 5 týdnů dovolené, 5 MyDays, multisportka, flexibilita, školení… a čeká tě toho u nás mnohem víc. Uvidíš sám/sama.

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: Heureka Group a.s.

Kontakt: Kateřina Odstrčilová

Telefon: 606789607

Kód: 470579

Místo práce: Praha 8

Typ úvazku: