Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba
Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.
Pracovní náplň
- Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.
- Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.
- Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.
- Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.
- Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.
- Zodpovědnost za oblast zabezpečení budov.
- Vedení menšího administrativního týmu.
Nabízíme
- Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.
- Flexibilní pracovní dobu a další benefity.
- Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.
- Nástup od 1.1.2026
NABÍZÍME
- 5 týdnů dovolené
- sick days
- finanční podpora po dobu nemoci
- 5 dnů placeného volna na péči o nemocné dítě
- náhrada státních svátků připadajících na víkend
- flexibilní pracovní doba
- vysoký příspěvek na volnočasové aktivity
- příspěvek na jazykové kurzy
- stravenkový paušál
- teambuildingové aktivity
- možnost HO
- sponzorované nápoje
POŽADUJEME
- SŠ/VŠ technického směru.
- Praxe v oblasti správy budov – nutná.
- Orientace v technické dokumentaci.
- Zkušenost s organizací údržby a revizí.
- Znalost MS Office, výhodou CAD.
- Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).
- Řidičský průkaz sk. B.
- Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
- Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).
DALŠÍ POŽADAVKY
- čeština (C2 - expert)
- angličtina (B1 - středně pokročilý)
Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: Grafton Recruitment s.r.o.
Kód: 1001445
Místo práce: Vsetín
Typ úvazku: