Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Specialista provozu budov | Administrativní prostředí | Flexibilní pracovní doba

Do mezinárodní společnosti hledáme na dlouhodobou spolupráci spolehlivého a samostatného profesionála v oblasti správy budov, který převezme odpovědnost za technický chod dvou administrativních budov v Rožnově pod Radhoštěm a dvou menších regionálních kanceláří.

Pracovní náplň

  • Zajištění technického provozu a údržby budov – dohled nad běžným chodem administrativních objektů, řešení drobných technických závad a koordinace plánovaných oprav.
  • Koordinace externích dodavatelů a servisních firem – zadávání požadavků, kontrola nabídek, vystavování objednávek v interním systému a přítomnost při realizaci prací.
  • Správa technické dokumentace a revizí – vedení aktuálních podkladů, kontrola termínů, evidence revizních zpráv a spolupráce s vlastníky budov.
  • Optimalizace provozu – návrhy technických a organizačních řešení vedoucích ke zlepšení uživatelského komfortu a efektivnějšímu provozu.
  • Podpora v oblasti BOZP – spolupráce s externím bezpečnostním technikem, aktualizace únikových plánů a organizační podpora při školeních.
  • Zodpovědnost za oblast zabezpečení budov.
  • Vedení menšího administrativního týmu.

Nabízíme

  • Stabilní dlouhodobou spolupráci a samostatnou roli.
  • Flexibilní pracovní dobu a další benefity.
  • Podporu zkušeného manažera a přátelské pracovní prostředí.
  • Nástup od 1.1.2026

NABÍZÍME

  • 5 týdnů dovolené
  • sick days
  • finanční podpora po dobu nemoci
  • 5 dnů placeného volna na péči o nemocné dítě
  • náhrada státních svátků připadajících na víkend
  • flexibilní pracovní doba
  • vysoký příspěvek na volnočasové aktivity
  • příspěvek na jazykové kurzy
  • stravenkový paušál
  • teambuildingové aktivity
  • možnost HO
  • sponzorované nápoje

POŽADUJEME

  • SŠ/VŠ technického směru.
  • Praxe v oblasti správy budov – nutná.
  • Orientace v technické dokumentaci.
  • Zkušenost s organizací údržby a revizí.
  • Znalost MS Office, výhodou CAD.
  • Angličtina na komunikativní úrovni (především písemně).
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Spolehlivost, samostatnost, dobré organizační a komunikační schopnosti.
  • Časová flexibilita (nutnost být přítomen u plánovaných zásahů).

DALŠÍ POŽADAVKY

  • čeština (C2 - expert)
  • angličtina (B1 - středně pokročilý)

Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele

Firma: Grafton Recruitment s.r.o.

Kód: 1001445

Místo práce: Vsetín

Typ úvazku: