Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Specialista/specialistka majetkové správy

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka majetkové správy v odboru ochrany prostředí.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • vedení technické a právní dokumentace nemovitého a movitého majetku
  • řešení majetkoprávních vztahů
  • uzavírání smluv týkajících se nakládání s nemovitým majetkem
  • zajišťování inventarizace majetku a závazků, provádění dokladových inventur
  • zajišťování agendy zřizovatelských a zakladatelských funkcí vůči organizacím v působnosti odboru (příprava podkladů pro zpracování a změny zřizovacích listin a stanovení limitu prostředků na platy a limitu počtu zaměstnanců organizace, příprava podkladů pro výběrová řízení na obsazení míst ředitelů organizací a činností souvisejících se jmenováním ředitelů do funkcí; stanovování a vyhodnocování mimořádných úkolů ředitelů organizací)

Pracovní místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ vzdělání Mgr./Bc.
  • alespoň základní orientace v problematice příspěvkových organizací obce ve smyslu zák. č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech (zejména ve funkci zřizovací listiny, vztahu organizace ke zřizovateli, nakládání s majetkem a fondy apod.)
  • schopnost práce s veřejnými rejstříky
  • znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365, práce s internetem)
  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
  • pečlivost, přesnost
  • ochota učit se novým věcem a průběžně se vzdělávat
  • schopnost analytického myšlení a aktivní přístup k práci

Výhodou

  • praxe v oblasti příspěvkových organizací územněsamosprávných celků
  • orientace v procesech nakládání s nemovitým majetkem, jeho evidenci, inventarizaci, vyřazování, zhodnocení apod.
  • základní orientace v zákoně č. 131/2000 Sb. o hl. městě Praze
  • znalost programů GINIS, CES, TED nebo Proxio

Co Vám můžeme nabídnout

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na níže uvedeném odkaze.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXN1JJY/UD_vyberove-rizeni_OCP_specialista-majetkove-spravy_3219-VR99-25.pdf

Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 8. srpna 2025.

Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA

Kontakt: Jitka Steinbachová

Telefon: 236 00 3235

Kód: VR 99/25/OCP/S

Místo práce: Praha 1

Typ úvazku: