Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
SPECIALISTA NA SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA + VLASTNÍ SPOKOJENOST
Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost. Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života. Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing. Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.
Jsi komunikativní, vstřícný a opravdu ti záleží na spokojené, zpětné vazbě, za tvoji práci? Dokážeš řešit tuto problematiku v anglickém jazyce, máš již praxi z výrobní společnosti, třeba v oblasti kvality a technické zádrhely tě motivují k hledání řešení?
Pak mi zašli svůj životopis nebo zavolej, protože hledáme právě tebe!
Náplň práce
- Pravidelná komunikace se svěřeným okruhem zákazníků
- Aktualizace jejich potřeb a požadavků
- Řešení případných reklamací, zajištění nápravných opatření a vedení příslušné evidence
- Komunikace napříč odděleními firmy včetně zahraničních, sesterských společností
- Vykomunikování všech potřeb ve společnosti vedoucí ke spokojenosti zákazníka
- Příprava auditů
- Reporty přímým nadřízeným
Nabízíme
- Nástupní plat 44.000 Kč
- Osobní ohodnocení a docházkový bonus
- Vlastní rozvržení pracovního plánu
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dotovaná strava v místní jídelně
- Stravenky
- Občerstvení na pracovišti
- Pracovní vybavení - telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy a školení
- Možnost profesního i platového růstu
- Sleva na firemní produkty
- Místo výkonu: Okr. Pardubice
Požadujeme
- Min. SŠ technického nebo ekonomického směru
- Může být vyváženo praxí z výrobní společnosti v oblasti kvality
- Analytické a technické myšlení
- Časová flexibilita, organizační a velice dobré komunikační schopnosti
- Aktivní práce na PC a jeho programech
- Aj - komunikativní úroveň slovem i písmem
- Příjemné, prezenční vystupování a prozákaznická orientace
- Ochota učit se a zdokonalovat
- Ochota dojíždět do místa výkonu práce/Pardubice
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Advantage Consulting s.r.o.
Kontakt:
Jana Srncová
Telefon:
+420 775474383
Kód: 54749
Místo práce: Královéhradecký kraj
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr