Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Správce daně – kontrola v Oddělení výkonu daní II
Charakteristika činnosti:
- Provádí daňové kontrolní činnosti se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a DPH u velkých daňových subjektů.
- Zodpovídá za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů).
- Vyřizuje žádosti, zpracovává stanoviska a rozhodnutí.
- Vede jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení.
- Vede části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní.
Požadujeme:
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; kdy pro toto služební místo je v souladu s § 25a odst. 1 zákona o státní službě udělena služebním předpisem výjimka z předpokladu vzdělání stanoveného zákonem,
- základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
- znalost účetnictví výhodou,
- analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
- schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
- aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.
Nabízíme:
- místo výkonu: Ostrava
- platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: prosinec 2025
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 24.10.2025 na e-mail:
kamil.bodlak@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400468 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 400468(PP)
Specializovaný finanční úřad
nábř. Kpt. Jaroše 1000/7
170 00 Praha 7
kontaktní osoba: Ing. Kamil Bodlák, telefon: 953 112 970.
Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10638869
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Růžena Šenfeldová
Telefon:
953 112 510
Kód: 400468
Místo práce: Ostrava
Typ úvazku: