Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Správce daně – kontrola v Oddělení výkonu daní II

Charakteristika činnosti:

  • Provádí daňové kontrolní činnosti se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a DPH u velkých daňových subjektů.
  • Zodpovídá za věcnou a formální správnost výstupních materiálů z prováděných činností (např. za vyhotovení zpráv o daňových kontrolách, úředních záznamů, protokolů).
  • Vyřizuje žádosti, zpracovává stanoviska a rozhodnutí.
  • Vede jednání s daňovými subjekty, popřípadě s jinými osobami účastnými na daňovém řízení.
  • Vede části spisů daňových subjektů za oblast kontrolovaných daní.

Požadujeme:

  • vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; kdy pro toto služební místo je v souladu s § 25a odst. 1 zákona o státní službě udělena služebním předpisem výjimka z předpokladu vzdělání stanoveného zákonem,
  • základní znalost daňových zákonů v oblasti správy daní (zákon č. 280/2009 Sb., daňový řád), daní z příjmů (zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů) nebo daně z přidané hodnoty (zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty),
  • znalost účetnictví výhodou,
  • analytické schopnosti a logické myšlení, komunikativnost, velmi dobrý písemný a ústní projev, schopnost argumentace,
  • schopnost samostatné i týmové práce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost,
  • aktivní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), internet,
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost.

Nabízíme:

  • místo výkonu: Ostrava
  • platové zařazení: platová třída 11, popř. další nárokové příplatky
  • předpokládaný den nástupu: prosinec 2025
  • pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení služebního místa na dobu určitou, zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenou)
  • možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program

Přihlášky do výběrového řízení formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 24.10.2025 na e-mail:

kamil.bodlak@fs.gov.cz do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 400468 (PP)

nebo na adresu:

VŘ 400468(PP)

Specializovaný finanční úřad

nábř. Kpt. Jaroše 1000/7

170 00 Praha 7

kontaktní osoba: Ing. Kamil Bodlák, telefon: 953 112 970.

Více informací k výběrovému řízení naleznete na webových stránkách Finanční správy České republiky:

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10638869

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Růžena Šenfeldová

Telefon: 953 112 510

Kód: 400468

Místo práce: Ostrava

Typ úvazku: