Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Správce informačních systémů (321079)/Opava/Finanční úřad pro MSK
- číslo služebního místa: 321079
- název útvaru: Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Sekce Územní pracoviště v Opavě
Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj
- místo výkonu služby: Opava
- platová třída: 11.
- služební doba: 40 hodin týdně
- služební poměr na dobu: neurčitou
- předpokládaný nástup do služby: únor 2026
Obor služby: 28. Informační a komunikační technologie
Vykonávané činnosti
- zajišťování správy informačních a komunikačních systémů, metodické usměrňování uživatelů, zajišťování podpory uživatelům, definování jejich požadavků a problémůa navrhování jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, bezpečnostních technologií, případně s dodavateli
- zajišťování správy a údržby počítačové sítě, instalace a konfigurace pracovních stanic, provádění servisních úkonů na osobních počítačích a tiskárnách
- zajišťování správy a provozu zabezpečovacího systému budovy a docházkového systému
- zajišťování technické součinnosti s provozovatelem centrálního komunikačního systému (IP PBX) a provádění vzdálené správy a konfigurace IP telefonů pro zaměstnance
- zajišťování technické podpory uživatelů informačních technologií
- zajišťování technického a materiálního zabezpečení informačních technologií
Předpokládané dovednosti:
- znalost správy a konfigurace operačních systémů Microsoft Windows, včetně instalace a základní údržby pracovních stanic
- pokročilá znalost práce s kancelářským softwarem MS Office (zejména MS Outlook, MS Word a MS Excel)
- základní znalost správy uživatelských účtů a oprávnění (např. prostředí Active Directory)
- schopnost samostatné práce, flexibilita, asertivní vystupování a ochota k dalšímu vzdělávání
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Platové a další podmínky
- platový tarif v rozmezí od 26 680 Kč do 38 570 Kč,
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 3 857 Kč do 5 786 Kč,
- možnost výkonnostních a cílových odměn,
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Další informace o benefitech a podmínkách výkonu služby jsou k dispozici zde:
Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.gov.cz)
Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se můžete zúčastnit, pokud splňujete:
Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:
- jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,
- dosáhl jste věku 18 let,
- jste plně svéprávný,
- jste bezúhonný,
- dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo,tj. vysokoškolského vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu nebo jste dosáhl minimálně středního vzdělání s maturitní zkouškou;pro toto služební místo je v souladu s § 25a odst. 1 zákona udělena služebním předpisem výjimka z předpokladu vzdělání stanoveného zákonem;
- máte potřebnou zdravotní způsobilost,
- máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 12.12.2025 tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:
- v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna3200@fs.gov.cz,
- do datové schránky služebního úřadu ID 4hun2cu,
- poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj,Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava, nebo
- osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo Správce informačních systémů č. 321079 v Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení – Opava“.
Formulář žádosti je přílohou oznámení zveřejněného na stránkách Finanční správy ČR.
Další povinné přílohy
- strukturovaný profesní životopis (nepřiložení životopisu je důvodem pro vyřazení žádosti)
- motivační dopis
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Marcela Laryszová
Telefon:
+420 953110688
Kód: 321079
Místo práce: Opava
Typ úvazku: