Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Vedoucí Oddělení kontrolního I, Sekce ÚzP v HK, Finanční úřad
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj hledá vedoucího Oddělení kontrolního I, Sekce ÚP v Hradci Králové:
Platová třída: 12
Místo výkonu služby: Hradec Králové
Typ pracovního poměru: služební poměr - práce na plný úvazek
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu
Plat: 29 050 do 42 140 Kč/měsíc
- zvláštní příplatek ve výši 4 300 Kč
- příplatek za vedení ve výši 8 428 Kč
- osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 12 642 Kč do 14 749 Kč
- možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je leden 2026.
Žádosti doručit nejpozději do 10. prosince 2025 viz postup uvedený na stránkách Finanční správy.
Vedoucí Oddělení kontrolního I vykonává tyto činnosti:
- Realizuje a koordinuje daňovou politiku na úseku daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění anebo správních činností souvisejících s jejich správou v rozsahu svěřené působnosti.
- Komplexně vykonává specializované činnosti správy daní v obzvláště složitých případech a fázích daňového řízení.
- Odpovídá za činnost řízeného útvaru i veškeré úkony v něm prováděné při realizaci správy daní, kontroluje a určuje formy a způsoby realizace úkolů řízeného útvaru a na plnění úkolů zásadní důležitosti se podílí osobně.
- Komplexně zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy, v případě potřeby poskytuje konzultační činnost.
- Řídí útvar tak, aby finanční úřad jako správce daní mohl plnit základní cíl správy daní, tj. stanovit a vybrat daně tak, aby nebyly zkráceny daňové příjmy. Řídí se zásadami stanovenými právními předpisy pro činnost správních orgánů a zasazuje se o jejich aktivní uplatňování v řízeném organizačním útvaru (např. dbá na oprávněné zájmy daňových subjektů i třetích osob podle daňového řádu).
- Rozhoduje v daňovém a správním řízení o věcech spadajících do působnosti řízeného útvaru.
- Vykonává rozborovou, hodnotící a rozhodovací činnost v rámci stanovené působnosti řízeného útvaru a zpracovává materiály, odborná stanoviska, analýzy, podklady a souhrnné informace pro nadřízené, útvary příslušného finančního úřadu a případně pro další orgány Finanční správy ČR.
- V rámci působnosti řízeného útvaru koordinuje a metodicky usměrňuje provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to vyhledávací činnost, místní šetření, daňovou kontrolu, postup k odstranění pochybností, zajištění daně apod.
- komplexně zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy, v případě potřeby poskytuje konzultační činnost.
Nabízíme:
- pružná služební doba,
- 25 dní dovolené,
- 5 dní indispozičního volna,
- 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
- až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
- příspěvek na stravování,
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
- letní tábor pro děti zaměstnanců,
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.
Více informací naleznete na stránkách Finanční správy:
Vedoucí Oddělení kontrolního I, Sekce ÚP v Hradci Králové
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa
Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:
Ing. Jiří Klement – ředitel Odboru kontrolního
tel.: 953 134 600, e-mail: jiri.klement@fs.gov.cz
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Mgr. Michaela Džuganová
Telefon:
495851253
Místo práce: Hradec Králové
Typ úvazku: