Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Vedoucí Oddělení kontrolního I, Sekce ÚzP v HK, Finanční úřad

Finanční úřad pro Královéhradecký kraj hledá vedoucího Oddělení kontrolního I, Sekce ÚP v Hradci Králové:

Platová třída: 12

Místo výkonu služby: Hradec Králové

Typ pracovního poměru: služební poměr - práce na plný úvazek

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu

Plat: 29 050 do 42 140 Kč/měsíc

  • zvláštní příplatek ve výši 4 300 Kč
  • příplatek za vedení ve výši 8 428 Kč
  • osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 12 642 Kč do 14 749 Kč
  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci

Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je leden 2026.

Žádosti doručit nejpozději do 10. prosince 2025 viz postup uvedený na stránkách Finanční správy.

Vedoucí Oddělení kontrolního I vykonává tyto činnosti:

  • Realizuje a koordinuje daňovou politiku na úseku daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění anebo správních činností souvisejících s jejich správou v rozsahu svěřené působnosti.
  • Komplexně vykonává specializované činnosti správy daní v obzvláště složitých případech a fázích daňového řízení.
  • Odpovídá za činnost řízeného útvaru i veškeré úkony v něm prováděné při realizaci správy daní, kontroluje a určuje formy a způsoby realizace úkolů řízeného útvaru a na plnění úkolů zásadní důležitosti se podílí osobně.
  • Komplexně zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy, v případě potřeby poskytuje konzultační činnost.
  • Řídí útvar tak, aby finanční úřad jako správce daní mohl plnit základní cíl správy daní, tj. stanovit a vybrat daně tak, aby nebyly zkráceny daňové příjmy. Řídí se zásadami stanovenými právními předpisy pro činnost správních orgánů a zasazuje se o jejich aktivní uplatňování v řízeném organizačním útvaru (např. dbá na oprávněné zájmy daňových subjektů i třetích osob podle daňového řádu).
  • Rozhoduje v daňovém a správním řízení o věcech spadajících do působnosti řízeného útvaru.
  • Vykonává rozborovou, hodnotící a rozhodovací činnost v rámci stanovené působnosti řízeného útvaru a zpracovává materiály, odborná stanoviska, analýzy, podklady a souhrnné informace pro nadřízené, útvary příslušného finančního úřadu a případně pro další orgány Finanční správy ČR.
  • V rámci působnosti řízeného útvaru koordinuje a metodicky usměrňuje provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to vyhledávací činnost, místní šetření, daňovou kontrolu, postup k odstranění pochybností, zajištění daně apod.
  • komplexně zajišťuje výkon správy daní v souladu s příslušnými právními předpisy, v případě potřeby poskytuje konzultační činnost.

Nabízíme:

  • pružná služební doba,
  • 25 dní dovolené,
  • 5 dní indispozičního volna,
  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,
  • až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,
  • příspěvek na stravování,
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému cafeterie),
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,
  • letní tábor pro děti zaměstnanců,
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky),
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven.

Více informací naleznete na stránkách Finanční správy:

Vedoucí Oddělení kontrolního I, Sekce ÚP v Hradci Králové

Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa

Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:

Ing. Jiří Klement – ředitel Odboru kontrolního

tel.: 953 134 600, e-mail: jiri.klement@fs.gov.cz

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Mgr. Michaela Džuganová

Telefon: 495851253

Místo práce: Hradec Králové

Typ úvazku: