Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Vedoucí oddělení specializovaných činností a koordinace
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici vedoucí oddělení specializovaných činností a koordinace v odboru územního rozvoje.
Jaká bude Vaše náplň práce
- zajišťování metodické činnosti a metodické podpory při pořizování nástrojů územního plánování napříč odborem
- zajišťování a koordinování specializovaných činností při pořizování nástrojů územního plánování a specializované podpory pořizovatelům v oblasti GIS, datové a technické podpory, v oblasti veřejné vybavenosti, zejm. technické a dopravní infrastruktury, a v oblasti zeleně, ochrany přírody a krajiny a městského inženýrství
- podílení se na procesu pořizování vyhodnocování vlivů na životní prostředí (SEA)
- koordinování a kontrola přípravy podkladů k vydávaným koordinovaným závazným stanoviskům, poskytování součinnosti a spolupráce s odbory Magistrátu při koordinaci a posuzování/vyhodnocování veřejných zájmů
- spolupráce na tématech novelizací stavebního zákona a na digitalizaci a automatizaci procesů v působnosti odboru v oblasti digitalizace územního plánování
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu a
- splnění kvalifikačního požadavku podle § 44 stavebního zákona
- praxe ve veřejné správě nebo v oblasti architektury, územního, urbanistického či strategického plánování či práva
- znalost zákona o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů, a právních předpisů souvisejících
- znalost stavebního zákona, ve znění pozdějších předpisů
- znalost zákona správní řád, ve znění pozdějších předpisů
- znalost nařízení hlavního města Prahyo požadavcích na výstavbu v hlavním městě Praze (Pražské stavební předpisy)
- znalost principů a fungování veřejné správy
- znalost práce na PC (MS Office)
- komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
- prezentační dovednosti, tvůrčí a organizační schopnosti
- manažerské dovednosti
Výhodou
- znalost anglického nebo německého jazyka
- zkušenosti s vedením kolektivu
- dobrá znalost území hl. m. Prahy
- znalost práce na PC v CAD nebo GIS systémech, spisové službě GINIS či programech Adobe
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 12, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání, příspěvek na jazykové vzdělávání, mentoring, koučink
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY6ONR9%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BY6ONR9/UD_vyberove-rizeni_UZR_VO_specializovanych_cinnosti_koordinace_3713-VR132-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 16. října 2025.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Kontakt:
Jitka Steinbachová
Telefon:
236 00 3235
Kód: VR 132/25/UZR/S
Místo práce: Praha
Typ úvazku: