Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Vedoucí oddělení zákaznické péče
- řídí tým servisní podpory a servisních techniků – 15 podřízených zaměstnanců
- koordinovat a dohlížet na činnosti servisního oddělení zajišťovat technickou podporu pro export včetně školení a obchodních partnerů komunikace se zákazníky a dealery v zahraničí
- komunikace v anglickém jazyce
- plánování termínů instalací, komunikace s klienty ohledně změnových řízení
- školení obchodních partnerů ze zahraničí
- úzká spolupráce s obchodním oddělením
- vedení projektů, které povedou k rozvoji oddělení
POŽADUJEME
- prozákaznický přístup, trpělivost
- schpnost vést projekt - termínově, směrovat lidi, komunikovat změny
- AJ: aktivně slovem i písmem : budete zaškolovat a komunikovat s obchodními partnery ze zahraničí
NABÍZÍME
- práci ve stabilním týmu
- bonusy ke mzdě
- kompletní zaškolení
- flexibilní pracovní doba
- 5 týdnů volna
- dotované stravování
- příspěvek na penzijko
- odborné kurzy a školení
- a další benefity…
Nástup možný ihned, uvedená mzda je k jednání dle zkušeností uchazeče.
Pokud Vás nabídka zaujala, reagujte prosím přes „odpovědět“
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Reagovat na tuto pozici na webu zaměstnavatele
Firma: ManpowerGroup s.r.o.
Kontakt:
Tereza Břetenářová
Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Telefon:
+420 724 389 072
+420 724 389 072
Kód: 54306
Místo práce: Dolní Dobrouč
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr