Vedoucí zákaznického servisu

Vedení celého týmu zákaznického servisu, koordinace aktivit celého oddělení, hodnocení týmu, podpora a řešení slabých míst v oblasti zákaznického servisu. Praxe na obdobné pozici min. 3 roky, zkušenosti s ERP (QAD výhodou) a CRM, MS Office, AJ (B2), preciznost. 5 týd. dovolené, multisport, jazyk. kurzy, flexi. pra. doba, prémie, Motivační plat,Brno

logo

Firma: Agentura Top Talent .s.r.o.

Kontakt: Táńa Marelová
28601 Čáslav

Telefon: 607692129

Kód: A1036

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Reagovat na tuto pozici


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2021 KARIERA.CZ s.r.o.