Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  • provádění postupů při správě daní podle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „daňový řád“), v oblasti DPH a to daňové kontroly, místního šetření, postupu k odstranění pochybností apod.,
  • provádění vyhledávací činnosti podle daňového řádu,
  • vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí
  • provádí komplexní daňové kontroly na DPH

Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,

Co Vám nabízíme

  • místo výkonu: Brno
  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
  •  stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
  • motivační ohodnocení
  • pružná pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • letní tábor pro děti zaměstnanců
  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
  • propracovaný vzdělávací program

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 23390 Kč do 34370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • osobní příplatek po zapracování od 1718 Kč do 5155 Kč,
  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč podle § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
  • možnost výkonnostních a cílových odměn

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9685658

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 29.4.2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Jihomoravský kraj, náměstí Svobody 4, 602 00 Brno, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu (podatelna3000@fs.mfcr.cz) nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky (qdhny4c).

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „výběrové řízení na služební místo č. 300169 – vrchní referent/rada Oddělení kontrolní II Odbor kontrolní“. 

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město

Telefon: 296854398

Kód: 300169

Místo práce: Brno

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr