Najděme pravou práci pro Vás.

Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.

Vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích

Služba zahrnuje zejména následující činnosti:

  •  komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní,
  • vedení daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů s daňovými subjekty při správě daní,
  • písemnou a ústní komunikaci s daňovými subjekty a třetími osobami, vedení protokolovaných jednání,
  • spolupráci s Policií ČR, Celní správou a dalšími státními orgány,
  • provádění kompletního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů,
  • práci s veřejnými i neveřejnými registry osob a majetku,
  • zpracování stanovisek k podaným odvoláním a dalším opravným a dozorčím prostředkům,
  • praktická znalost účetnictví výhodou.

Co musíte znát, mít a umět?

  • minimálně vyšší odborné vzdělání
  • vhodné i pro absolventy
  • samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
  • znalost práce s PC (Word, Excel, internet)
  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost

Platová třída 10.Místem výkonu služby jsou Pardubice.

Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. červen 2024

Přihlášky doručit nejpozději do 9. května 2024 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy:

https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9690493

Podrobné informace o podmínkách pro přihlášení, o způsobu zaslání přihlášky a o rozsahu požadovaných dokumentů, u Vámi vybrané pozice, naleznete na stránkách Finanční správy: vrchní referent/rada v Oddělení kontrolním III, Sekce ÚP v Pardubicích

Firma: Generální finanční ředitelství

Kontakt: Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město

Telefon: 296854398

Místo práce: Pardubice

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr