Najděme pravou práci pro Vás.
Jakékoliv odvětví. Jakékoli místo. Jakákoli úroveň zkušeností.
Vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
- provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností se zaměřením na DPH,
- provádění místních šetření a vyhledávací činnosti,
- vypracování stanovisek a rozhodnutí.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost,
Co Vám nabízíme:
- místo výkonu: Praha
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Platové podmínky:
- platový tarif v rozmezí od 23 390 Kč do 34 370 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., − osobní příplatek od 1 719 Kč do 5 156 Kč,
- zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč v souladu s § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
- možnost výkonnostních a cílových odměn.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/9753943
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 20. 5. 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro hlavní město Prahu, Štěpánská 619/28, 111 21 Praha 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu: podatelna2000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu: 7nyn2d9.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo číslo 200236 – vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním III v Odboru kontrolním II“.
Reagovat na tuto pozici na kariera.cz
Firma: Generální finanční ředitelství
Kontakt:
Radka SEMMELBAUEROVÁ DiS.
Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 - Nové Město
Telefon:
296854398
Kód: 200236
Místo práce: Praha
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr