Referent/ka prodejního oddělení - 201549

Společnost ADVANCE HR, s.r.o. je česká personálně-vzdělávací agentura, která pomáhá řešit personální problematiku, přičemž klade důraz na efektivitu, individuální přístup a diskrétnost při zpracování získaných informací.


Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze  působící v oblasti prodeje kompletního vybavení pro kanceláře, hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ – obchod, ekonomika, zkušenosti a praxi v obchodní problematice (nákup, prodej, zákaznický servis, práce s klienty, telemarketing apod.) min. 1 rok, znalost obchodní administrativy, dobrou znalost práce s PC MS Office, velmi dobré prezentační a organizační schopnosti, obchodní předpoklady, samostatnost, spolehlivost, vysoké pracovní nasazení, zájem o obchodní problematiku a práci s klienty.

Vaším hlavním úkolem bude: aktivní práce a jednání s klienty, správa a aktualizace zákaznické databáze, nabídka sortimentu, úzká spolupráce s obchodním oddělením, odpovědnost za evidenci a zpracování objednávek, zpracování obchodní korespondence, samostatné řešení daných úkolů, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní samostatnou práci a zázemí v prosperující zahraniční společnosti, možnost seberealizace a profesního rozvoje,  dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, nástup ihned. R.č.: 201549

logo

Firma: ADVANCE HR,s.r.o.

Kontakt: Jiřina KAVANOVÁ
130 00 Praha 3 - Vinohrady

Telefon: 272655651

Kód: 201549

Místo práce: Praha

Typ úvazku: hlavní pracovní poměr



Odpovědět na inzerát


Přihlašte se

Přihlásit se


Registrace není povinná, ale umožní Vám přehled o stavu výběrového řízení.

Při odpovědi na další inzerát nebudete muset hledat soubory na disku.

Snadno si vytvoříte profesionální životopis a vlastní WWW stránku.

... a mnoho dalšího ...

Registrace uchazeče o práci


Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | Spolupráce | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2016 Portál práce KARIERA.CZ s.r.o.