Jak vést pracovníky efektivně

2008-05-13 14:57:13 | redakce | Pro firmy

Chcete dosáhnout těch nejlepších výkonů svých zaměstnanců? Velmi důležitou roli při tom hraje právě Váš přístup k nim. Poradíme Vám proto, jak správně jednat se svými kolegy a dosáhnout tak zvýšení produktivity a kvality jejich práce.

Na co se zaměřit během interview?

2008-05-13 14:50:34 | redakce | Pro firmy

Pohovor je nejdůležitější složkou výběrového řízení. Je tedy nezbytné se během této krátké doby soustředit na získání co nejvíce potřebných informací o každém kandidátovi. Poradíme Vám, na co konkrétního se při interview zaměřit a zužitkovat tak každou minutu z času, který na něj máte vyhrazený.

Assessement centre odhaluje manažerský potenciál

2008-05-13 14:33:49 | redakce | Pro firmy

Spojení „Assessement centre“ se na poli personalistiky používá čím dál tím častěji. Víte ale, co znamená? Jde o pokrokovou metodu výběru nových zaměstnanců i hodnocení těch stávajících. V tomto článku se Vám pokusíme Assessement centre (AC) co nejvíce přiblížit.

Co předchází zaměstnání prvního zaměstnance?

2008-05-09 13:43:02 | redakce | Pro firmy

Chcete si založit vlastní firmu? Nebo už podnikáte a na množství zakázek prostě nestačíte? V obou případech asi budete potřebovat nějakého zaměstnance. Že ale nevíte co všechno v praxi obnáší zaměstnání toho prvního pracovníka? Poradíme Vám, co všechno musíte zařídit. Zjistíte také jaké jsou náležitosti pracovní smlouvy a další užitečné tipy.

Co obnáší ukončení pracovního poměru se zaměstnancem?

2008-05-09 13:28:02 | redakce | Pro firmy

Propouštíte zaměstnance, nebo Vám dal výpověď sám? Pracovní poměr může být kromě výpovědi rozvázán také dohodou, okamžitým zrušením nebo zrušením ve zkušební době. O těchto způsobech ukončení najdete více v našem tematickém článku v sekci Pracovní právo. Následující řádky Vám pak poradí, co všechno musíte před i po ukončení pracovního poměru ještě zařídit a na co si dát pozor.

Jak správně komunikovat se svými podřízenými

2008-05-09 13:10:30 | redakce | Pro firmy

Jste ve vedoucí pozici? Náplní Vaší práce je tedy mimo jiné vést své podřízené k co nejlepším výkonům. Máte však pocit, že nikdo z nich nedělá svou práci dobře a dokola opakují ty samé chyby? Možná jen mezi vámi příliš nefunguje vzájemná komunikace. Přinášíme Vám zde pár tipů, jak ji zlepšit a naučit se své zaměstnance přiměřeně kritizovat, ale i pozitivně motivovat.

«12345678