Jak koncipovat inzeráty, aby zaujaly více uchazečů

2023-03-28 09:29:48 | redakce | Pro firmy

Jak sestavit účinný inzerát, který nezapadne mezi ostatní? Stručně popište vše důležité, zvolte odrážky a krátké odstavce a nezapomeňte na benefity...

Koronavirus jako obří home office experiment

2020-05-15 08:44:19 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Kdo nyní může, pracuje z domova. A vypadá to, že si docela dost zaměstnanců tento způsob pracovního režimu pochvaluje a rádi by v něm pokračovali. Přece jen minimálně cesta tam a zpět zabere většině lidí alespoň hodinu či dvě. Navíc práce v teplákách může být o dost příjemnější než kostýmek a jehlové podpatky.

Na netu a sociálních sítích v pracovní době

2019-10-30 08:35:02 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Můžu v práci brouzdat na netu, vyřizovat osobní emaily a chodit na sociální sítě? Jasně, že ne. Alespoň ne v míře, která by měla negativní vliv na pracovní výkon. Neexistuje jednoznačná hranice, záleží, jaký je charakter Vaší práce a jaké jsou vnitropodnikové směrnice. Za hrubé porušení pracovní kázně hrozí okamžitý vyhazov a může to být právě za používání firemních prostředků k osobním aktivitám.

Emailový bonton: deset nejdůležitějších tipů

2018-07-31 16:23:19 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Dovednost správně sestavit email se stala naprostou nutností, stejně jako potřeba dodržovat pravidla slušného chování kdekoliv ve společnosti. Přinášíme Vám praktické desatero, které Vám pomůže nebýt "emailovým slonem v porcelánu".

ROSTLINY DO KANCELÁŘE, KTERÉ PŘEŽIJÍ VŠECHNO

2018-03-19 12:20:55 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Dnešní doba přeje všem možným teambuildingovým aktivitám, nástěnkám s TOP zaměstnanci, firemním večírkům a podobným akcím, které mají zlepšit pracovní prostředí. Víte, že obyčejné kytky v kanceláři to dokáží opravdu neuvěřitelně? Dokonce se zjistilo, že kytky v kanceláři dokáží zvýšit pracovní výkon - nevidíme tedy důvod nedat jim v práci zelenou :)

MZDOVÉ BONUSY

2018-01-15 14:49:24 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Máte přehled o všem, co Vám Váš zaměstnavatel může nabídnout? Hlavně velké firmy mívají bohatý program pro své zaměstnance. Přinášíme Vám seznam nejčastějších bonusů - zkuste se poptat na personálním oddělení.

STÁTNÍ SVÁTKY aneb SVÁTEČNÍ PŘIPLÁCENÍ

2017-11-23 11:18:25 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Jak je to s prací ve svátek? Musím ve svátek do práce? Kdy je nárok na náhradní volno? Do kdy můžu vybrat náhradní volno?

KDYŽ UDEŘÍ TROPICKÉ TEPLOTY...

2017-08-30 16:30:09 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Víte, že zaměstnavatel má povinnost zajistit kromě pitného režimu i ochranné nápoje? Realita bývá bohužel poněkud jiná, ale podívejme se, na co mají zaměstnanci skutečně nárok...

Adaptační proces: Jak efektivně začlenit nového zaměstnance

2017-06-12 15:50:49 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy, Osobnostní rozvoj, Přijímací řízení

První krůčky na novém pracovišti hrají významnou roli pro vytvoření vztahu zaměstnance k zaměstnavateli a přístupu k práci i ke kolegům. Nástup, adaptace a s tím spojená péče o nového zaměstnance se nazývá onboarding. Je to plánovaný a řízený proces, který umožňuje novým zaměstnancům jejich rychlou orientaci na pracovišti, zapracování, začlenění do organizace a týmu spolupracovníků.

Praxe obchodníka: Jak působit přesvědčivě

2017-04-25 14:37:27 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy, Osobnostní rozvoj

Píle, znalosti, talent a zaujetí pro obchod jsou důležité pilíře pro úspěšný prodej. Umění přesvědčit je další důležitou ingrediencí v koktejlu vlastností dobrého a úspěšného obchodníka. Přesvědčivost mívá různé podoby, někdo hovoří o výmluvnosti, o osobním charizmatu, či o okouzlujícím vystupování. Jak se naučit kouzlu, které promění schůzku v kontrakt?

Praxe obchodníka: Jak efektivně domluvit schůzku po telefonu

2017-03-18 07:26:31 | redakce | Pro zaměstnance, Pro firmy

Naléhavě potřebujete sjednat obchodní schůzku pro sebe či nadřízeného. Může to být tvrdý oříšek. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistent. Existují nápovědy a pravidla, jak profesionálně zvládnout telefonát a úspěšně sjednat schůzku.

Časté omyly zaměstnavatelů při výběru zaměstnanců

2017-02-14 16:25:19 | redakce | Pro firmy, Přijímací řízení, Názory a postřehy

Výběr kvalitního zaměstnance je věc nesnadná. Faktorů vstupujících do rozhodování ve výběrovém řízení je mnoho. I pro zkušené personalisty a manažery přinášejí setkání s pestrou škálou uchazečů mnohá překvapení. Před výběrovou komisí defilují nejrůznější typy uchazečů s rozmanitými projevy své osobnosti.

12345678»