MZDOVÉ BONUSY

15.01.2018 | Pro firmy, Pro zaměstnance | motivace, plat, spokojenost ...

Požádáte-li nadřízeného o vyšší mzdu, ne vždy vám ochotně vyhoví. Peníze ale nejsou jedinou možností, jak vám firma může přilepšit. Zkuste si říci o některou z níže vypsaných výhod. Můžete tak získat zajímavý benefit a zaměstnavatele zase potěší, že si investované náklady bude moci odečíst z daní. celý článek

STÁTNÍ SVÁTKY aneb SVÁTEČNÍ PŘIPLÁCENÍ

23.11.2017 | Pro firmy, Pro zaměstnance | zaměstnanec, zaměstnavatel

Pokud vám šéf tvrdí, že 24. prosince je v celé České republice povinnost chodit dopoledne do práce, protože svátek začíná až odpolední 14 hodinou, nemá pravdu. Ještě před rokem 1990 tomu tak ovšem nebylo a lidé v období před společenskými změnami běžně chodili do zaměstnání i před nadílkou. To i nadále platí pro povolání s neustálým provozem, tedy např. policisty, zdravotníky nebo hasiče. Ti mají samozřejmě službu i na Štědrý den. celý článek

KDYŽ UDEŘÍ TROPICKÉ TEPLOTY…

30.08.2017 | Pro firmy, Pro zaměstnance | kancelář, pracoviště, zákon

...pracovní výkon okamžitě uvadá. A je v podstatě jedno, je-li místem výkonu vaší  profese rozpálená kancelář nebo přetopená výrobní hala. Buďme ovšem soudní, s asfaltéry by při venkovních 35 ºC neměnil patrně nikdo. Na co máme v letním horku od zaměstnavatele nárok? celý článek

Adaptační proces: Jak efektivně začlenit nového zaměstnance

12.06.2017 | Osobnostní rozvoj, Přijímací řízení, Pro firmy, Pro zaměstnance | kancelář, Komunikace, manažer ...

První krůčky na novém pracovišti hrají významnou roli pro vytvoření vztahu zaměstnance k zaměstnavateli a přístupu k práci i ke kolegům. Nástup, adaptace a s tím spojená péče o nového zaměstnance se nazývá onboarding. Je to plánovaný a řízený proces, který umožňuje novým zaměstnancům jejich rychlou orientaci na pracovišti, zapracování, začlenění do organizace a týmu spolupracovníků. celý článek

Praxe obchodníka: Jak působit přesvědčivě

25.04.2017 | Osobnostní rozvoj, Pro firmy, Pro zaměstnance | Komunikace, manažer, pozitivní myšlení

Píle, znalosti, talent a zaujetí pro obchod jsou důležité pilíře pro úspěšný prodej. Umění přesvědčit je další důležitou ingrediencí v koktejlu vlastností dobrého a úspěšného obchodníka. Přesvědčivost mívá různé podoby, někdo hovoří o výmluvnosti, o osobním charizmatu, či o okouzlujícím vystupování. Jak se naučit kouzlu, které promění schůzku v kontrakt? celý článek

Praxe obchodníka: Jak efektivně domluvit schůzku po telefonu

18.03.2017 | Pro firmy, Pro zaměstnance | Komunikace, zaměstnavatel

Naléhavě potřebujete sjednat obchodní schůzku pro sebe či nadřízeného. Může to být tvrdý oříšek. Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistent. Existují nápovědy a pravidla, jak profesionálně zvládnout telefonát a úspěšně sjednat schůzku. celý článek

« Předchozí  1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 14 15   Další »

Práce | Brigády | Moje.kariéra | Poradna | O nás | Kontakt | Zaměstnavatelé

Obchodní podmínky | Ochrana osobních údajů

©2018 KARIERA.CZ s.r.o.